چه مواردی در آنالیز سایت رقبا بسیار مهم است ؟

آنالیز سایت رقبا

چه مواردی در آنالیز سایت رقبا بسیار مهم است ؟

برای این که بتوانید در کار تولید محتوا و سئو موفق شوید بهتر است ابتدا یک نگاهی هم به رقبای خودتان داشته باشید؛ هر اندازه که ایده‌های موفقیتی آن‌ها را بیشتر بررسی کنید مسیرتان برای موفقیت کوتاه کوتاه تر می‌شود؛ چون که نیازی ندارید که مسیرهای اشتباه را بروید.

عنوان سایت

عناوینی که در سایت استفاده می شود حداکثر ۷۰ کاراکتر باشد و در آن از کلمات کلیدی نیز استفاده شده باشد.

محتوای سایت

در این آنالیز باید به محتوای سایت رقبا که شامل متن، تصاویر، ویدئو و… هستند نیز توجه شود. پس در بحث آنالیز به پربار بودن مطالب سایت خود نسبت به رقبا نیز دقت کنید.

تصاویر سایت

استفاده از تصاویر با حجم کم و کیفیت مناسب نه تنها به جذابیت سایت کمک می کند بلکه در بهینه سازی سایت نیز موثر است.

لینک های سایت

استفاده از لینک در محتوای خود می تواند به بهینه سازی سایت کمک کند.

کلمات کلیدی سایت

کلمات کلیدی ای که در سایت رقیب وجود دارد را با استفاده از ابزار website keyword suggestion بررسی کنید که آیا خوب کار می کند یا خیر. هم چنین می توانید کلمات کلیدی مفیدی با این ابزار برای سایت خود پیدا کنید.

بک لینک های سایت

با آنالیز بک لینک های سایت های رقیب، می توانید بفهمید که رقبای شما از چه سایت هایی لینک می گیرند و اگر آن سایت ها مهم باشند می توانید با تماس با متخصصین سایت شما هم از آن ها لینک بگیرید.

سرعت سایت

یکی از این موارد بررسی سرعت سایت است زیرا اگر سرعت بارگذاری یک سایت پایین باشد بازدید کننده های خود را از دست داده و افت رتبه پیدا خواهد کرد. از سایتGTMetrix می توان برای بررسی سرعت سایت استفاده کرد.

شبکه های اجتماعی

حضور رقیب هایتان را در صفحات اجتماعی بررسی کنید و از آن ها ایده ی تجاری بگیرید.

نحوه ی تبلیغات سایت

گاهی رقبای شما علاوه بر بهینه سازی سایت خود برای جذب بیشتر مشتری از راه های تبلیغ در گوگل که تبلیغات کلیکی است استفاده می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *