تولید محتوا – چه محتواهایی توی صفحه گوگل جا به جا میشن؟ ( فایل ویدیویی)

تولید محتوا – چه محتواهایی توی صفحه گوگل جا به جا میشن؟

در زمان تولید محتوا باید بدونید یک زمانی وجود داره که شما دارید روی وب سایتتون خیلی کار می‌کنید اما یه وقت‌هایی میاد که محتواهایی که شما تولید کردی در زمان‌هایی که روی آن به‌خوبی کارشده و متدها و استانداردهای ص و روی آن رعایت شده اما پس‌از مدتی می‌بینید که مقالات شما در صفحات گوگل نمایش داده نمی‌شوند یا این‌که تغییر جابجایی انجام دادند به‌عنوان مثال شما با کلمه کلیدی تولید محتوا در صفحه اول گوگل بودیم اما پس‌از مدتی می‌بینید که دیگر صفحه اول نیستید و به صفحه دو یا سه انتقال پیدا کرد چه چیزی باعث می‌شود که گوگل در زمینه تولید محتوا این کار را با شما بکند در ادامه می‌خواهیم به یکسری نکات و سلسله‌مراتبی اشاره کنیم که شما بتوانید از انجام این کار جلوگیری کنید و همین‌طور به کیفیت کار تولید محتوای تان توجه بیشتری کنید.

مراتب تولید محتوا


یادتان باشد که نوشتن مقالات محتوایی کار یک‌ روزه و یک‌ هفته‌ای نیست شما باید برای کلمات کلیدی که نیاز دارید به‌مرور زمان روی محتواهای تان کار کنید و همین‌ طور که پیش می‌روید آن‌ها را بهبود ببخشید و بهتر کنیم در مورد تولید محتوا یادتان باشد باید نکاتی را رعایت کنید که همیشه برایتان مهم است و همین‌ طور مطابق با استانداردهای گوگل است زمانی‌ که شما شروع می‌کنید و مطابق با استانداردها محتوا تولید می‌کنید ربات‌های گوگل به کار شما واکنش می‌دهند و اگر همین پول این کارها را انجام دهید می‌بینید که در صفحات اولیه به‌ راحتی نمایش داده شوید اما اگر زمانی این کار را انجام ندهید گوگل همان‌ طور که شما را به صفحه اول آورده‌ است از اول هم برمی‌دارد.

از این‌ رو تولید مقاله کردن و محتوای مناسب به‌ مراتب نیاز به تلاش و همین‌ طور استمرار دارد و اگر محتوای خوبی تولید کنید صدای خودتان را خیلی سریع‌ تر و راحت‌ تر به گوش گوگل خواهید رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *