رپورتاژ اگهی – رایج ترین اشتباهات در نوشتن رپورتاژ

رپورتاژ اگهی

رایج ‌ترین اشتباهات در رپورتاژ آگهی


رپورتاژ اگهی یکی از راهکارهای متداول برای بهبود سئو سایت و افزایش ورودی‌های سایت است. در نوشتن رپورتاژ آگهی یک سری اشتباهاتی وجود دارد که امروزه در رپورتاژهای متعدد دیده می‌شود.

رپورتاژ پیام بازرگانی نیست


اولین اشتباهی که شاید بیشتر افراد درباره رپورتاژ آگهی انجام دهند؛ تبلیغات مشهود در آن است. در رپورتاژ آگهی از تبلیغات مستقیم بپرهیزید و سعی کنید در بین متون خبری، علمی و بی طرف، کسب و کار خورد را تبلیغ کنید. انجام تبلیغات مستقیم باعث کاهش بازدهی رپورتاژ اگهی شما می‌شود.

مخاطب را در نظر ندارید


هر چند برای این که در سایت‌های مختلف رپورتاژ بزنید باید هزینه پرداخت کنید؛ اما یادتان باشد که شما دارید برای چه دسته مخاطبانی رپورتاژ آگهی تولید می‌کنید. هدف خود از رپورتاژ آگهی مشخص کرده و متنی تولید کنید که متناسب با مخاطبان شماست.

رپورتاژ فقط به خاطر سئو


مسلما یکی از دلایلی که افراد به سراغ رپورتاژ می‌روند؛ بهبود سئو سایت است. اما رپورتاژ را قربانی سئو سایت نکنید. در یک رپورتاژ آگهی بهتر است اصول اصلی سئو را رعایت کنید و به مخاطب محوری بپردازید تا بتوانید کاربر را به سایت خود از طریق لینک دعوت کرده و آن را نگه دارید. اگر بتوانید رپورتاژ اگهی بنویسید که هم سئو روش کار شده باشد و هم برای مخاطب باشد؛ شما به هدف اصلی زده اید. هم یوزر را با خودتان دوست کرده و به سایت تان دعوت می‌کنید و هم سئو که هدف اصلی شماست را هم انجام داده اید.

اهمیت تولید رپورتاژ آگهی

نوشتن خود رپورتاژ هم خیلی اهمیت دارد؛ رپورتاژ باید زیرکانه باشد یعنی کاربر در نگاه اول متوجه نشود که هدف شما بک لینک و کشاندن او به سایت هدف است. او باید متن را مانند هر محتوای دیگر ببیند و جذب او بشود تا روی لینک کلیک کرده و وارد سایت مد نظر شود. نوشتن رپورتاژ تا حد زیادی به تجربه، خلاقیت و هوش کارشناس تولید محتوا بستگی دارد برای انجام این کار به سراغ محتوا نویس با تجربه بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *