محتوا را چطور و چگونه تولید کنیم؟

محتوا را چطور تولید کنیم؟

محتوا را چطور و چگونه تولید کنیم

محتوا یکی از ارکان اصلی برای رسیدن به موفقیت است. مقاله را باید طوری تولید کنید که هم کاربر را جذب کند و هم به وب سایت کمک کند. این روزها گوگل محتوا را بیش از حد دوست دارد؛ چرا که یکی از فاکتورهایی است که سایت را از دیگران متمایز می‌کند و نمی‌توان روی آن از مطالب فیک استفاده کرد.

موضوعات مهم در محتوا

اولین عاملی که مهم است، موضوع وب سایت شماست. زمانی که با کارشناس تولید محتوای با تجربه برخورد کنید، پیش از انجام هر کاری وب سایت شما را اگر لانچ شده باشد، بررسی کرده و سپس با شما صحبت می‌کند. از طرفی اگر هم بخواهید پیش از آماده سازی سایت به سراغ دریافت محتوا بروید موضوعاتی که برای شما مهم است را بررسی می‌کند. پس از مهم ترین موضوعات برای تولید محتوا، دانستن موضوع وب سایت و کلمه کلیدی مورد نیاز برای آن است.پ

کلمه کلیدی را دسته بندی کنید

یادتان باشد کلمه کلیدی در محتوا تاثیر زیادی دارد. زمانی که چگالی کلمه کلیدی را رعایت می‌کنید ارزش محتوای شما چندین برابر می‌شود. با خودتان و سایت‌ تان صادق باشید. اگر شما تازه سایت خود را راه اندازی کردید؛ برای این که با یک کلمه کلیدی پر سرچ که بالای 20 میلیون سرچ دارد صفحه اول بیایید باید صبر داشته باشید. ازاین رو پیشنهاد می‌شود ابتدا روی کلمه کلیدی‌های درجه دو و درجه سه که سرچ کمتری دارند بروید و پس از آن به سراغ کلمه کلیدی اصلی بروید که سایت تان هم قدرت گرفته است.

تولید محتوا یونیک

بازنویسی محتوا، ترجمه کردن، درک مطلب کردن و ….. از جمله مواردی هستند که شما برای تولید مقاله می‌توانید به کار ببرید. اما هیچ کدام از آن‌ها مانند محتوای یونیک نمی‌شود. محتوای یونیک اولین غذایی است که شما به گوگل می‌دهید که تا آن مزه دیگری را نچشیده بود، گوگل علاقه زیادی به غذاهای تست نشده خودش دارد؛ به همین دلیل محتوای یونیک را خیلی ارزشمند می‌داند. محتوای یونیک واژه ای است که امروزه خیلی استفاده می‌کنند؛ اما هر مطلبی یونیک و دست اول نیست.

ثریا مرادی

کارشناس تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *