محتوا و تاثیر آن در بازاریابی

تاثیر محتوا در بازاریابی

تاثیر محتوا در بازاریابی

محتوا یکی از کارهایی است که بازاریابی دنیای دیجیتال اهمیت پر رنگی دارد. شما به عنوان یک صاحب وب سایت باید تاثیر محتوا را بهتر از هر کس دیگری بدانید. در این مقاله در مرادی محتوا تاثیر محتوا در بازاریابی و جذب مخاطب اشاره خواهیم کرد.

محتوا مخاطب می‌آورد

هر کسب و کاری داشته باشید از آرایشگری تا آموزش، از دکوراسیون تا فروش لوازم الکترونیکی و تاسیسات، برای بقای کارتان به مشتری نیاز دارید. مشتری، مشتری باید وجود داشته باشد تا شما بتوانید محصول تهیه کرده و آن را عرضه کنید. زمانی که مقاله مناسب تولید کنید و بتوانید آن را در وب سایت خود منتشر کنید و به صفحات اولیه گوگل بیایید، مشتری هم دنبال شما خواهد آمد. یک کسب و کارهایی وجود دارند که دنبال مشتری می‌روند؛ در صورتی که یک کسب و کارهایی هم وجود دارند که مشتری به دنبال آن‌ها می‌روند، اگر می‌خواهید جزء دسته دوم باشید مقاله تولید کنید.

کاربر را در سایت نگه می‌دارید

در یک فروشگاه بزرگ وارد شدید ناگهان متوجه می‌شوید که در آن فروشگاه چیزی نیست و خالی است چه حسی به شما دست می‌دهد؟ از طرفی تصور کنید به یک نمایشگاه پر از ماشین‌های لوکس و لاکچری با رنگ و روی متفاوتی رفته‌اید، در آن زمان هم چه حسی به شما می‌دهد؟ دوست دارید تمام مدت در آن جا بمانید و ماشین‌ها را نگاه کنید.

تولید محتوا هم همین کار را انجام می‌دهد سایت را زیبا نشان داده و همین طور کاربر را در سایت شما نگه می‌دارد که در سئو سایت‌ تان تاثیر خیلی خوبی دارد.

محتوا به مخاطب اطلاعات می‌دهد

یک فروشگاه آیفون تصویری دارید و می‌خواهید محصول را بفروشید. یک فردی وارد سایت شما می‌شود که اطلاعات زیادی در کار آیفون تصویری و جک پارکینگی ندارد.  تنها با محتوا ویدیویی یا متنی می‌توانید به او اطلاعات دهید که امروزه به آن محتوای توضیح محصول گفته می‌شود که اهمیت خیلی زیادی دارد. محتوای توضیح محصول هم نکات مخصوص به خودش را دارد که در مقاله دیگر به آن اشاره خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *