محتوا کلمه ای چند؟

محتوا کلمه ای چند؟ نگاهی به عوامل موثر در محتوا و قیمت آن

امروزه با هر فردی که در حوزه تولید محتوا صحبت می‌کنیم با محتوا کلمه ای چند مواجه می‌شویم، می‌خواهم در این مقاله به شما بگوییم که در دنیای حرفه ای محتوا، دنیایی که محتواها صفحه اول گوگل قد علم می‌کنند؛ دنیای کلمه نیست.

محتواهای یونیک و دست اول

یک محتوا نویس برای این که بتواند محتواهی تالیفی یعنی چیزی که از ذهن خودش تولید کرده است را روی صفحه ورد بیاورد باید ابتدا درباره آن موضوع تحقیق کند؛ چون که محتوا نویس نمی‌تواند همه چیز را بداند و همه گان نیست. پس از تحقیق باید یک نقشه ذهنی بکشد و محتوا را پیاده سازی کند.

اصول سئو

در قدم بعدی محتوا باید سئو شود در خیلی از جاها محتوا نویس با تجربه باید بتواند کلمات طوری پیاده کند که خود محتوا هم بتواند جاری شود و سئو رعایت شود تا صدای محتوا برود و به گوش گوگل برسد. این کار به شدت زمان بر است و به تجربه، مهارت و از همه مهم تر خلاقیت محتوا نویس بستگی دارد.

محتوا نردبان فروش اینترنتی

برای این که مشتری داشته باشید باید صفحه اول گوگل بیایید 70 درصد کاربران اصلا به صفحات دوم و سوم نمی‌روند؛ پس جایگاه اول رقابتی است. محتواهایی که می‌آیند صفحه اول محتواهایی هستند که نسبت به رقبای شما و نسبت به سختی کلمه کلیدی بالا آمده اند و در فروش اینترنتی شما خیلی تاثیر دارند. یعنی موفقیت و کسب و کار شما یک پایش محتواست؛ پس برای محتواهایی که تا این حد تاثیر گذار هستند کلمه ای چند جواب گو نیست و اصولا کارشناسان با تجربه محتوا کلمه ای چند کار نمی کنند چون که روی محتوا خیلی تاثیر گذار هستند.

ثریا مرادی کارشناس تولید محتوا

ثریا مرادی بیشتر از 4 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و توانسته است بیشتر از صدها کلمه کلیدی را تنها با محتوای یونیک و دست اول در صفحه اول گوگل بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *