کلمه کلیدی در تیتر محتوا چطور باید باشد؟

کلمه کلیدی در تیتر نویسی محتوا

استفاده درست کلمه کلیدی در تیتر محتوا

همان طور که می‌دانید به کاربردن کلمه کلیدی در تیتر مقالات تا چه اندازه روی کیفیت و بالا آمدن محتوا تاثیر دارد اما باید چگونه از این کلمات استفاده شود که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

تیتر نویسی

یکی از ارکان درست محتوانویسی استفاده از تیترهای مناسب است؛ تیتر هم در سئو محتوا تاثیر دارد و هم در جذب کاربر برای خواندن متن؛ اگر محتواهای تبلیغاتی را دیده باشید؛ آن‌ها برای این که کاربر را وارد لینک کنند؛ تیترهای جذاب و تحریک کننده برای ورود به محتوا را می‌زنند مثلا خرید کفش تنها با هزارتومان و ……

تیتر نویسی در بازاریابی محتوا، تولید محتوا، ارزیابی محتوا و …. هم نقش مهمی ایفا می‌کند. اما کلمه کلیدی باید در آن درست به کار رود چون که اگر درست باشد روی متن تاثیر دارد اگر اشتباه به کار رود متن را از ارزش‌های گوگل دور می‌کند.

اشتباه بزرگ

یکی از اشتباهات بزرگی که افراد درباره استفاده کلمه کلیدی در تیتر محتوا انجام می‌دهند این است که در همه تیترها کلمه کلیدی را می‌نویسند تا به اصلاح محتوا را سئو شده کنند. در صورتی که اگر شما در همه تیترها کلمه بنویسند؛ آن را گوگل ممکن است کپی بشناسد و ارزشی برای مقاله شما قائل نشود. پس باید چه کار کرد؟

تعداد کلمات محتوا

یک اصل در محتوا نویسی وجود دارد به اسم چگالی کلمه کلیدی؛ یعنی استفاده اندازه کلمه کلیدی نسبت به تعداد کلمات محتوا شما باید این را در متن‌هایی تولید می‌کنید رعایت کنید به عنوان مثال متن 300 کلمه ای تعداد کلمه کلیدی استفاده شده در آن باید خیلی کمتر از متنی باشد که 1000 تولید شده است. حتما به تعداد توجه کنید.

تیترهای اصلی

یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید این است که سعی کنید در تیترهای اصلی مانند H1  و H2 کلمه کلیدی بزنید. این تیترها اصلی هستند و اگر کلمه کلیدی را به کار ببرید بهینه تر می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *