کارشناس تولید محتوا – محتوا نویس خوب را بشناسید

کارشناس تولید محتوا و ویژگی‌های آن

کارشناس تولید محتوا اسمی است که اگر به دنبال نویسنده محتوا برای سایت مان باشیم با آن مواجه می‌شویم. در این مقاله تجربه کاری خودم را به عنوان کارشناس محتوا و شرح ویژگی‌های یک کارشناس خوب خواهم نوشت پس با من در مرادی محتوا همراه باشید.

مسئولیت کارشناس محتوا

کسی که به عنوان کارشناس شروع به کار می‌کند باید یک سری مسئولیت‌ها را بر عهده داشته باشد. باید بداند که محتوا را چگونه تولید کند که به صاحب وب سایت کمک کند؛ در صورتی که مشتری را هم وارد سایت کند. نقش کارشناس محتوا مانند کاپیتان کشتی است که باید بتواند سایت رو هدایت کند.

محتواهایی که یک کارشناس تولید محتوا می‌نویسد باید یک سری ویژگی داشته باشد:

کپی نباشد

خیلی مهم است که کارشناس محتوا مقاله را کپی نکند. اگر شما بخواهید یک کارشناس خوب باشید یا استخدام کنید باید حتما به این ویژگی توجه کنید اگر محتوا سایت تون به هر دلیلی به هر طریقی کپی باشد شما آینده خوبی نخواهید داشت.

لینک سازی کند

حواسش فقط به متن نباشد در جنبه‌های مختلف کار کند. لینک داخل متن محتوا بگذارد تا ارزش پیدا کند و رنک سایت را بهبود ببخشد. لینک به کلماتی که قبلا به آن لینک ندادن را حتما جدی بگیرید.

تیتر بزند

برای هر پاراگراف سعی کنید تیتر خوبی بزند. تیتر باید جذاب، مخاطب پسند و همین طور عامه پسند باشد و همین طور کلمه کلیدی که خیلی مهم است را در تیتر به کار ببرید.

دلسوز باشد

کارشناس محتوا اگر دلسوز نباشد نمی‌تواند یک محتوایی بزند که شما را به صفحات اولیه گوگل ببرد. کارشناس باید اگر عیب و ایرادی سایت دید به صاحب وب سایت بگویید چرا که تداوم مشتری تداوم کاری اوست.

محتوای مرادی

ثریا مرادی کارشناس تولید محتوا بیشتر از 4 سال است که در حوزه تولید محتوا، ویرایش مقاله و مشاوره محتوا فعالیت می‌کند و در هر سال بیشتر از 1000 محتوا تولید کرده و وب‌ سایت‌های بی شماری را با مقالات سئو شده خودش به صفحات اولیه گوگل آورده است. خدمات مرادی محتوا نه تنها شامل محتوا بلکه شامل رپورتاژ آگهی هم می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *