متا دسکریپشن

متا دسکریپشن یکی از مباحثی است که در حال حاضر در سئو به آن اهمیت زیادی داده می‌شود؛ چرا که متا شاید به صورت مستقیم روی سئو تاثیر نداشت هباشد اما ترافیک سایت را بیشتر می‌کند و در صفحات گوگل آن را بهتر نمایش داده می‌شود.

متا دسکریپشن برای کارشناس محتوا

یکی از کارهایی که یک کارشناس محتوا باید بتواند انجام دهد، تولید متا دسکریپشن مناسب است. اما برای این که بتواند متا دسکریپشن تولید کند باید چه کارهایی و چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید در ادامه با مرادی محتوا همراه باشید.

طول متا دسکریپشن

یکی از فاکتورهای مهم در تولید محتوا، طول متا دسکریشن است. متا نباید طول بیشتری از 60 کارکتر داشته باشد؛ چرا که اگر متا دسکریشن بیش از حد باشد، گوگل آن را کامل نمایش نداده و از …..  استفاده می‌کند، از این رو حتما میزان کارکتر را برای متا دسکریشن در نظر بگیرید.

کلمات کلیدی به کار ببرید

به کار بردن کلمات کلیدی در متا دسکریشن اهمیت زیادی دارد؛ اما به کارگیری بیش از حد آن در کیفیت متا تاثیر منفی می‌گذارد. کلمه کلیدی را حداقل یکبار تولید کنید.

استفاده از کلمه کلیدی اصلی در ابتدا

یکی از کارهایی که کارشناسان سئو تاکید دارند تا آن را انجام دهید استفاده از کلمه کلیدی در ابتدای عنوان است. بهتر است که کلمه کلیدی را در ابتدا دسکریپشن قرار دهید و آن را طوری بنویسند که برای کاربر جذاب باشند.

متا دسکریشن را طراحی کنید

متا کاربر را به داخل سایت می‌کشاند از این رو طراحی آن اهمیت بیشتری دارد. متا دسکریشن را طوری بنویسید که هم روی گوگل تاثیر داشته باشد و هم روی کاربر، به عنوان مثال آن را می‌توانید به صورت سوالی طراحی کنید یا قسمتی از مطلب را بگویید اما آن را نا تمام بگذارید تا کاربر برای بیشتر دانستن به داخل سایت وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *