تولید محتوا امروزه حرف اول را در دنیای موفقیت آنلاین می زند. موتور جست و جوی معروف یعنی گوگل بیشتر از گذشته به کیفیت محتوا، نوع آن و یونیک بودنش توجه می کند و روز به روز به این اهمیت افزوده می شود، چرا که تنها تولید محتواست که می تواند کیفیت واقعی و زمانی که برای موفقیت یک سایت گذاشته شده است، را به نمایش بگذارد. به همین دلیل هر وب سایت و یا هر کسب و کاری که بخواهد به دنیای آنلاین بیاید نیاز به مشاوره تولید و برنامه ریزی محتوا دارد تا بتواند به خوبی مراحل پیش روی خود را انجام دهد. ( ثریا مرادی کارشناس تولید محتوا به شما بهترین مشاوره تولید و برنامه ریزی محتوا را ارائه می دهد)

 

چرا به مشاوره تولید و برنامه ریزی محتوا نیاز داریم؟

تولید محتوا حساسیت زیادی دارد و اگر توسط گوگل ایندکس شود، تاثیر خود را می گذارد و هر گونه بروز اشتباه در آن می تواند روی سایت شما تاثیر گذار باشد. به همین دلیل تولید محتوا اگر به درستی و با برنامه ریزی انجام شود، حتی در تعداد مناسب هم می تواند بیشترین نتیجه بخشی را داشته باشد. همین طور یک صاحب کسب و کار باید بداند که چطور می خواهد محتوا گذاری انجام دهد و چطور باید با توجه به زمینه فعالیت کاری اش این موارد را پیاده سازی کند.

هر کسب و کاری یک سری مسائل و محصولات یا خدمات برایش مهم تر است و می خواهد آن ها را زودتر به نمایش بگذارد، شما در مشاوره تولید و برنامه ریزی محتوا در میابید که چطور این اهداف خود را روی سایت پیاده سازی کنید و بیشترین نتیجه را بگیرید و همین طور چه زمان هایی و چه محتواهایی روی سایت بگذارید و آینده محتوایی سایت تان چطور خواهد بود.

 

از کجا برای تولید محتوا شروع کنم؟

یکی از مواردی که در مشاوره تولید و برنامه ریزی محتوا به شما می گویم این است که از کجا شروع کنید، خیلی وقت ها صاحبان کسب و کار زیادی را می بینیم که می دانند که باید محتوا گذاری کنند، اما نمی دانند که از کجا و چطور شروع کنند و چه افرادی را به کار ببرند، متاسفانه با تولید محتواهای کپی و تشخیص سخت آن ها، بسیاری از صاحبان سایت زمانی متوجه می شوند که دیگر کار از کار گذشته و روی سایت آن ها تاثیر منفی گذاشته است. در صورتی که شما با بررسی و مشاوره تولید محتوا می توانید خیلی ساده و زودتر از قبل محتواهای با کیفیت و با بیشترین تاثیر را استفاده کنید.

 

بررسی محتوایی سایت شما

اگر تا به الان هم محتوا گذاشته اید اما نمی دانید چطور آن ها را مرتب کرده و یا مشکلات اش را برطرف کنید، من به شما تمامی این موارد را می گویم و نگران محتواهای قبلی نباشید، یک سری از سایت ها به دلیل دست کم گرفتن قدرت محتوا از قبل یک سری مطالب را می گذارند، اما می خواهند رویه خود را اصلاح کنند، از این رو نیاز به مشاوره تولید محتوا دارند، در این مبحث نیز من کامل به شما راهنمایی خواهم کرد.

 

اهمیت تجربه و کار در مشاوره محتوا

امروزه تولید محتوا اهمیت زیادی پیدا کرده و بیشتر افراد هم با آن آشنایی دارند، اما این که شما از فردی با تجربه و با روزمه کاری بالا بتوانید مشورت بگیرید تاثیر زیادی روی مسیرهایی که می روید، خواهد گذاشت. من تا به امروز بیشتر از هزار تولید محتوا انجام داده ام و سایت های مختلفی را کار کرده ام که بیشتر آن ها به موفقیت های چندان رسیده اند در صورتی که تعداد زیادی هم نتوانسته اند در چرخه دنیای آنلاین دوام بیاورند و به نتیجه نرسیده اند، پس هم مسیر موفقیتی را دیده ام و هم مسیرهای شکست و نتیجه های آن ها را ارزیابی کرده و به شما ارائه می دهم. همین طور ساختار و کیفیت محتوای یونیک و تاثیر گذار و گوگل پسند را به خوبی با توجه به نوع کسب و کارتان توضیح می دهم تا بیشترین استفاده را ببرید و از مشکلات آینده خودداری کنید.

 

مشاوره و برنامه ریزی تولید محتوا
مشاوره و برنامه ریزی تولید محتوا

مشاوره تولید محتوا ثریا مرادی شامل چیست؟

زمانی که برای راهنمایی و مشاوره محتوا با من تماس می گیرید در زمینه های زیر به شما کمک خواهم کرد:

  • برنامه ریزی محتوا
  • نوع محتوا
  • هدف گذاری
  • کیفیت محتوا
  • اهمیت محتوا کدام بخش سایت
  • پرسونای مشتری
  • ایجاد محتواهای یونیک و دست اول
  • بررسی مشکلات قبلی محتواهای سایت
  • راهنمایی جهت دریافت محتوای با کیفیت
  • و….

 

برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی تولید محتوا : 09197452489