بهترین اسپیکر انرجایزر ( نمونه کار مرادی محتوا)

اسپیکرها، نقش پر رنگی در زندگی مردم ایفا کرده و روزانه افراد زیادی به خصوص جوانان از آن ها استفاده می کنند. به همین دلیل ما شاهد برندها و پرچم داران زیادی در این حوزه هستیم. شرکت انرجایزر یکی از برندهای شاخته شده در سرتاسر دنیا است که لوازم جانبی موبایل عرضه می کند و در چند سال گذشته توانسته است محصولات با کیفیت و پرچم داری در بازار داشته باشد. ویژگی های منحصر به فرد محصولات این برند در کنار تنوع بالای آن ها باعث شده تا خرید و فروش زیادی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا پر استفاده ترین و بهترین اسپیکر انرجایزر را در دنیای متنوع اسپیکرها به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه شوید.

 

اهمیت استفاده از اسپیکر

با استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی دیگر نیازی به کابل و سیم های مختلف نیست و شما می توانید در جاهای مختلف چه در خانه، چه در سفر و فضای بیرون از منزل از آن ها استفاده کنید و از موسیقی لذت ببرید. همین طور امروزه اسپیکرها طوری شده اند که دارای قابلیت اتصال به برقراری تماس هستند و می توانید از آن ها نیز برای ارتباط با دیگران بهره بگیرید. طراحی اسپیکرها در هر برند می تواند با دیگری متفاوت باشد و با توجه به سیستمی که دارند کیفیت های مختلفی داشته تا از آن ها بهره بگیرید.

 

اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS0601

اولین محصولی که می خواهیم از برند اسپیکر انرجایزر به شما معرفی کنیم، اسپیکر بلوتوثی انرجایزر ( BTS061) می باشد. این بلوتوث یک محصولی است که می توان آن را به سادگی حمل و نقل کرد. همین طور این اسپیکر این قابلیت را دارد تا آن را به از طریق بلوتوث، AUX، USB و Micro SD به دیگر دستگاه ها وصل کرد. همین طور اسپیکر BTS061 می تواند تا فاصله ی 10 متری هم صدا را منتقل کند و از خروجی USB-A برخوردار است که می تواند قابلیت شارژ دیگر دستگاه را فراهم نماید. این اسپیکر صداهای با کیفیت و بدون نویز را تولید می کند و این یکی از مزایای آن محسوب می شود.

 

توان خروجی 6 وات
ظرفیت باتری 1200 میلی آمپر ساعت
مدت زمان پخش 2 ساعت
قطر درایو بلندگو 52 میلی متر
مقاومت در مقابل آب ندارد
درگاه AUX دارد
قابلیت اتصال میکروفون بله
پشتیبانی از فلش USB بله

 

 

بهترین اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS102

این مدل یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند انرجایزر می باشد که از نسخه 5.0 بلوتوثی پشتیبانی کرده و قابلیت این را دارد تا حدودا 10 و 11 متر به صورت بی سیم وصل شود. همین طور این اسپیکر توان خروجی 10 وات را دارد و می تواند از کارت حافظه های USB یا SD پشتیبانی کند. اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS102 دارای وزن 612 گرم است که سبکی آن سبب شده تا در مسافرت ها و جاهای مختلف بتوان از آن ها استفاده کرد.

 

 توان خروجی 10 وات
ظرفیت باتری 1500 میلی آمپر
مدت زمان پخش 2 ساعت
وزن 612 گرم
درگاه AUX بله
قابلیت اتصال به میکروفون بله
پشتیبانی از کارت SD بله
مقاومت در برابر آب به مدت نیم ساعت

 

 

بهترین اسپیکر انرجایزر بلوتوثی انرجایزر BTS104

تا به این جا چند مدل محبوب و پر استفاده انرجایزر را معرفی کرده ایم اما اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS104 یکی دیگر از مدل های منحصر به فرد این برند است که علاوه بر قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف، میکروفون داخلی نیز دارد تا بتوان با استفاده از به تماس ها به صورت گروهی هم پاسخ داد. این اسپیکر در کنار قابلیت هایی که دارد از دو بلند گوی 5 واتی نیز برخوردار بودن که توان خروجی 10 وات را ارائه می دهد.

 

ظرفیت باتری 1500 میلی آمپر ساعت
مدت زمان پخش 3 ساعت
درگاه AUX بله
پشتیبانی از کارت SD  دارد
وزن 508 گرم

 

 

 

اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS105

اگر علاقه دارید تا موسیقی خود را از دستگاه های مختلف مانند تبلت، گوشی و MP3 پخش کنید، این اسپیکر بلوتوثی انرجایزر را به شما معرفی می کنیم. این محصول می تواند به راحتی با میکروفون داخلی که دارد با تماس های تلفنی ارتباط برقرار کند. همین طور از فاصله 10 متری صدا را منتقل کرده و قابلیت حمل و نقل ساده دارد. یکی از ویژگی هایی منحصر به فرد اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS105 این است که در مقابل کوتاهی مدار، اضافه شارژ و اضافه جریان و تخلیه بار محافظت می کند.

توان خروجی 10 وات
ظرفیت باتری 1200 میلی آمپر ساعت
درگاه AUX بله
قابلیت اتصال میکروفون بله
پشتیبانی از کارت SD بله

 

اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS161

اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS161 یکی دیگر از محصولات قابل حمل می باشد که دارای قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف را با استفاده از بلوتوث را ایجاد می کند. این اسپیکر از دو درایو صوتی برخوردار بوده است. ضمنا اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS161 می تواند تا برای مدت زمان طولانی کار کند بدون آن که نیاز به شارژر داشته باشد. همین طور اگر دائما در معرض آب و رطوبت قرار دارید باید بگوییم که این اسپیکر دارای استاندارد IPX6 می باشد تا بتواند در فضاهای مختلف کار کند.

 

توان خروجی دو تا بلندگو 8 وات
ظرفیت باتری 1800 میلی آمپر ساعت
مدت زمان پخش 2 ساعت
وزن 714 گرم
درگاه AUX
قابلیت اتصال به میکروفون ندارد

 

 

 

 

محصولات اسپیکر انرجایزر

شرکت انرجایزر یکی از کمپانی های آمریکایی می باشد که در زمینه محصولات و لوازم جانبی موبایل فعالیت می کند. این برند دارای محصولات گوناگونی است که از بعضی آن ها عبارتند از:

  • شارژر فندکی
  • شارژر 5 وات
  • کابل USB
  • هندزفری
  • هولدر گوشی
  • پاور بانک
  • و…

 

برندهای مختلف اسپیکر

با توجه به استفاده روز افزون مردم از اسپیکرها امروزه شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید آن ها وجود داشته و مدل های متعددی به بازار عرضه می کنند. هر یک از این برندها دارای یک سری ویژگی های مخصوص به خود می باشند و قیمت شان با دیگری فرق می کند و شما می توانید با توجه به نیازهایتان از یکی از آن ها محصول مد نظرتان را انتخاب کنید. علاوه بر برند انرجایزر می توان به شرکت های  معتبر زیر اشاره کرد که در زمینه تولید اسپیکر فعالیت می کنند:

  • ال جی
  • پاناسونیک
  • انکر
  • شیائومی
  • میکرولب
  • هارمن کاردن
  • مارشال
  • سونی

 

اشتراک گذاری این پروژه: