آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی در دنیای امروز می تواند شما را فرش به عرش برساند. دور و اطراف تان را نگاه کنید همه چیز آنلاین شده است؛ شاید تا چند سال گذشته حتی کسی فکرش را هم نمی کرد شما مایحتاج زندگی تان را هم اینترنتی بخرید. این نشان دهنده آن است که شما هم در هر حوزه ای هستید باید قدمی به سمت آنلاین شدن ببرید. در اینجا در سایت ثریا مرادی به شما می گوییم که چه چیزهایی نیاز است.

 

موفق شدن یا نشدن؟

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی به شما می خواهد بگوید، شاید خیلی از افراد زودتر از شما فکرشان خورده بود که کسب و کار بزنند و اینترنتی سود کنند؛ آیا همه آن ها موفق شدند؟

جواب خیر است. هر چند راه اندازی کار آنلاین اولین قدم و مهم ترین آن است. اما این که کسب و کار چقدر سود کند، از همه چیز مهم تر است.

برای این که کار داشته باشید؛ مهم این است که بتوانید موفق شوید. موفق شدن، مشتری داشتن و سودآور بودن کار خیلی مهمی است که زنده ماندن کارتان به آن ها بستگی دارد.

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

رفتن مسیر درست

در زمان اول مسلما هر کاری آنقدر سرمایه ندارد؛ خیلی از کسانی که می خواهند موفق نشوند به سراغ مسیرهای عیجب و غریب می روند؛ گریبان گیر عجله می شوند و همه چیز از دست شان می رود.

خودم به عنوان کسی که کار موفق اینترنتی دارد؛ سعی کردم که گیر چاله ها نیفتم. در این باره تحقیق کردم، یک سری از دوستان را دیدم که در قدم اول آن قدر درگیر حواشی کار شدند که الان فقط باید بدهی هایشان را بدهند.

من به شما کمک می کنم چطور مسیر درست را بروید.

 

جلب اعتماد مشتری

برای این که موفق شوید به مشتری نیاز دارید؛ مشتری کمک می کند تا کار شما سود کند. اعتماد کردن در این شرایط کاری سخت شده است.

بگذارید مثالی از خودم بزنم؛ چون که خودم می دانم که چه مسیری را رفته ام. مشتری یابی کردم به صورت کاملا مجازی بدون آن که حتی خیلی از مشتریانم را ببینم و با تحویل کار درست و زمان به موقع یاد گرفتم که اعتماد آن ها را جلب کنم و آن ها هم به من لطف داشتن و همیشه خرید ازم کردند.

نکته خیلی مهمی برای برخورد با مشتریان وجود دارد که آن ها را هم باید بدانید.

زمان کافی در آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

با خیلی از افراد صحبت کردم؛ کسانی که مدام کارشان را عوض کردند، کسانی که ورشکسته شدن و کسانی که تونستند موفق شوند.

بدون شک می توانم بگوییم بیشترین دلیلی که یک نفر می توانست بیاورد نبود وقت است. من هر چند در ظاهر به او چیزی نگفتم اما خیلی مخالف بودن چون که همه ادم ها به یک اندازه وقت دارند.

شما با بیل گیتس که سالیان سال است جزء ثروت مند ترین افراد جهان است به یک اندازه وقت دارید؛ هر دو شما 24 ساعت در یک روز زمان دارید نه یک دقیقه بیشتر و نه یک دقیقه کمتر.

اما مشکل کجاست؟

مشکل کنترل و مدیریت زمان است. چند ساعت در روز با موبایل حرف میزنی؟

چند ساعت در روز عکس دیگران را در صفحات مجازی چک می کنی؟

چند ساعت در روز به زندگی دیگران فکر می کنی؟

چند ساعت در روز به مشکلاتت فکر می کنی؟

چند ساعت در روز درگیر فیلم های بی محتوا هستی ؟

اگر حساب کنی متوجه می شوی چند ساعت در روز را از دست داده ای و همین ها می شود زمان و همین ها می شود تفاوت تو و بیل گیتس و سایر افراد؛ همین ها کارت را می سازد و ترس را در تو ایجاد می کند.

من می خواهم بگوییم که چطور همه چیز حتی زمان را مدیریت کردم، با من همراه باش.

ثریا مرادی مربی راه اندازی کسب و کار اینترنتی، آموزش های آن و نکاتی برای آن