دوره آموزش کسب و کار طلایی، دوره ایست که شما را به هر آن چه در زمینه کسب و کار و راه اندازی آن نیاز دارید می رساند. در خیلی از موارد زمانی که شما می خواهید یک کاری را انجام دهید، مشکل از خود کار نیست، مشکل از نحوه برخورد شما با کار و شناخت خودتان است. در واقع اگر شما بخواهم مثالی به شما بزنم شما دو نفر رو در نظر بگیرید که در یک شهر، در یک منطقه و در یک جا، دو تا کار یکسان راه اندازی می کنند؛ اما آن ها نتایج کاملا متفاوت از هم می گیرن، پس نتیجه می گیریم خیلی از مواقع نحوه برخورد، تفکر و شناخت ما سبب می شود تا به موفقیت فردی برسیم یا خیر؟

 

شخصیت و باورهای شما در کسب و کار

هر کسی ممکن است بارها به ذهنش خطور کرده باشد که یک کسب و کاری برای خودش ایجاد کند. خیلی از شماها دیگر از روزی 8 ساعت کار کردن برای دیگران، ماندن در ترافیک و … خسته شده اید. دوست دارید کاری داشته باشید که همه چیز برای خودتان باشد، دقیقا آن کارهایی که من انجام دادم و از آن خیلی راضی بودم؛ اما باورها و احساس شما در مواقع سدهای ذهنی تان پا به میان می گذارند. مهم تر از همه ترس است. من در دوره غلبه به کسب و کار تمامی این موارد که خارج از آن ترسی است که ما همه در زندگی مان داریم را به شما توضیح دادم حتما از آن استفاده کنید.

 

فکر ایجاد کسب و کار

مرحله بعدی فکر ایجاد کسب و کار است، اگر شما بخواهید کاری را راه اندازی کنید، یک سری ایده ها و شرایطی به ذهن شما می آید که باید آن ها را انجام دهید. اما چه ایده هایی ؟

آیا شما که تا به حال کاری را راه اندازی نکرده اید می توانید یک شبه یک شرکت با 100 کارمند بزنید؟

آیا شما که پولی برای شروع کار ندارید می توانید این کار را انجام دهید؟

آیا نیاز به رفتن مسیرهای پیچیده است؟

جواب خیر می باشد، شما برای ایجاد یک کسب و کار در دوره آموزش کسب و کار طلایی یاد می گیرید از کجا شروع کنید.

چه احساسی داشته باشید، چطور کار کنید و با چه کسانی نشست و برخاست کنید.

 

چطور مدیریت کنیم؟

بخش بعدی که به شما پیشنهاد می کنم حتما در دوره کسب و کار به آن توجه کنید، مدیریت کردن است. مدیریت کردن زمان، کارمندان، مشتریان و از همه مهم تر خودتان بسیار مهم است. من در دوره توسعه طلایی کار به شما این موارد را می گویم. در واقع آموزش طلایی کسب و کار مرحله ای است که نه تنها در زندگی شما، بلکه در تمام جنبه ها تاثیر گذار است. نکاتی گفته می شود تا شما به موفقیت فردی برسید. مواردی را یاد می گیرید که در شخصیت و موفقیت فردی شما در هر جنبه دیگری تاثیر می گذارد و افکارتان را تغییر می دهد.

 

درباره ثریا مرادی

در سال 1396 در زمانی که کارآموز تولید محتوا بودم، کسب و کار خودم راه اندازی کردم، تونستم فقط به صورت آنلاین درآمد فوق العاده ای داشته باشم، بیشتر از 1000 مشتری در تمام این سال ها داشتم که شاید با تعداد انگشتان دست با آن ها مشکل پیدا کردم یا این که همکاری مان را قطع کردیم و تمامی این کارها را به صورت آنلاین انجام دادم. در این دوره روند موفقیت در کار، ایجاد کسب و کار بدون نیاز به سرمایه اولیه و پول، موفقیت فردی، تغییر فکر و بازی فکر در کار و زندگی کاری و موفقیت در جنبه های مختلف را توضیح می دهم. شما می توانید از تجارب من استفاده کرده و نتایج آن را در زندگی تان ببینید.