هر محتوا کلمه ای چند؟ با توجه به این که محتوا امروزه اهمیت زیادی دارد و شما می توانید با بهره گیری از آن سایت خودتان را رونق دهید و به صفحات اولیه گوگل دست پیدا کنید؛ محتوا روز به روز مهم تر می شود. اما هر محتوایی نمی تواند به شما کمک کند تا به صفحه اول گوگل بیاید، شما می توانید تنها با محتوای سئو شده و یونیک این نتایج را برای وب سایت خودتان داشته باشید، به همین دلیل باید محتواهای مناسب انتخاب کنید؛ اما سوال بزرگی که وجود دارد این است که هر محتوا کلمه ای چند ؟ برای پاسخ به این سوال با مرادی محتوا ( کارشناس با تجربه تولید محتوا) همراه شوید.

 

قیمت تولید محتوا

قیمت تولید محتوا با توجه به یک سری موارد تعیین می شود، به همین دلیل پیش از آن که بخواهیم به شما بگوییم که هر محتوا کلمه ای چند بهتر است که ابتدا به این موارد نگاهی بیاندازیم.

 

  • کیفیت محتوا

اولین موردی که در هر محتوا کلمه ای چند تاثیر می گذارد، باید بگوییم که کیفیت محتوا حرف اول را می زند. هر چقدر محتواها با کیفیت تر باشند، هزینه آن ها بیشتر می شود. به همین دلیل تولید محتواها امروزه می تواند با کیفیت های متفاوتی داشته باشند، هر چقدر که یک محتوا با توجه به استانداردها تولید شده باشد، روی آن زمان و ارزش بیشتری گذاشته شده و بدون شک نتایج بهتری برای سایت شما دارد.

 

  • سئونویسی محتوا

یکی دیگر از مواردی که در قیمت محتوا و این که شما بدانید هر محتوا کلمه ای چند تاثیر دارد، سئونویسی است که امروزه به شدت مهم و تاثیر گذار می باشد. سئونویسی اولویت محتواهایی است که می خواهند در صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

سئونویسی یعنی این که یک سری محتواها را با توجه به جدیدترین استانداردهای گوگل بنویسید که بتواند با کلمه کلیدی مد نظر بالا بیاید. به همین دلیل کارشناس یا نویسنده ای می تواند محتوای سئو شده تولید کند که تجربه و تخصص کافی در زمینه داشته باشد و استانداردهای سئو را رعایت کند به همین دلیل هر کسی نمی تواند تولید محتوا را انجام دهد و سئونویسی کند. این باعث می شود تا قیمت هر محتوا کلمه ای چند بیشتر شود.

 

  • روش تولید محتوا

محتوا می تواند به روش های مختلفی تولید شوند، به همین دلیل هر چقدر محتوا یونیک تر و یک دست تر باشد، قیمت تولید محتوا بیشتر می شود. این کار به تخصص و مهارت نویسنده محتوا اهمیت زیادی دارد، اگر یک محتوا نویس بتواند کارکرد بیشتری داشته باشد، می تواند دستمزد بالاتری هم اخذ کند.

 

  • تجربه محتوا نویس

به جرات می توان گفت، تخصص و تجربه محتوا نویس نیز در قیمت تولید محتوا اهمیت زیادی دارد و جزء فاکتورهای مهم به شمار می رود. هر چقدر محتوانویس تجربه بیشتری داشته باشد، می تواند قیمت محتوای بالاتری هم در نظر بگیرد. چرا که شناخت محتواها را بهتر انجام می دهد، تجربه بیشتری در بررسی رقبا دارد و هر آن چه که شما انجام می خواهید را انجام می دهد، به همین دلیل بهترین کار این است که شما یک محتوا نویس با تجربه استخدام کنید.

 

قیمت روز محتوا

یکی دیگر از مواردی که برای شما اهمیت زیادی دارد، قیمت روز محتواست. باید به شما بگوییم که تولید محتوا می تواند در هر زمان و با توجه به نوع و کیفیت محتوا فرق کند. بنابراین برای اطلاع از قیمت محتوا بهتر است در همان زمان از محتوانویس استعلام قیمت بگیرید. ثریا مرادی کارشناس تولید محتوا با بیش از 7 سال سابقه در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین و یونیک ترین محتواها را تولید می کند و همین طور سئونویسی را انجام می دهد. شما می توانید با کیفیت ترین و با قیمت مناسب ترین محتواها را از او بخواهید. سابقه تولید محتوا برای بیش از 100 وب سایت و تولید محتوا و رپورتاژ نویسی تخصصی از مزایای تولید محتوای مرادی می باشد.