امروزه این سوال به اشکال مختلفی پرسیده می شود که آیا بازاریابی محتوا در نتایج سایت چقدر تاثیر دارد؟ و چه زمانی طول می کشد تا سایت نتایج خوبی در گوگل داشته باشند؟ در ادامه می خواهیم به شما درمورد تاثیر بازاریابی محتوا در نتایج گوگل بگوییم پس با ما در سایت مرادی محتوا همراه شوید.

 

 

اهمیت تاثیر بازاریابی محتوا

باید بدانید که بازاریابی محتوا همیشه برای شما نتیجه بخش است، برای هر کسب و کاری بازاریابی محتوا تاثیر زیادی دارد و سبب می شود تا اگر شما حتی یک کار کوچک هم داشته باشید، روی آن تاثیر بگذارد،

اما با توجه به کلمه کلیدی و همین طور رقابت ها سبب می شود تا شما نتایج مختلفی بگیرید. اگر یک سایت محتوا خوبی داشته باشد، کاربر را هم راحت تر جذب می کند و هم کاربر راحت تر به او اعتماد می کند. شما می توانید ساده تر از آن نتیجه گرفته و بهره وری ببرید.

 

عوامل موثر در نتایج گوکل

  1. نوع صنعت
  2. نوع بازار
  3. اهداف
  4. استراتژی
  5. نوع کسب و کار
  6. میزان موفقیت شما از بازار

 

بهبود جایگاه سایت تا حد زیادی به نتایج گوگل بستگی دارد، به همین دلیل بازاریابی محتوا یک استراتژی طولانی مدت است که شما می توانید با بهره گیری از آن ها روی برند تجاری و موارد دیگر مانور دهید. اگر بتوانید محتوا را خوب کار کنید یک سایتی خواهید داشت که تا ثریا بالا برود. از این رو شما می توانید از آن بهره بیشتری ببرید. سایت ها دسته بندی های مختلفی دارند در تمام آن ها محتوا نتیجه خوبی می دهد.

 

 

چطور محتوا خوب داشته باشیم؟

بازاریابی محتوا و یا هر عامل دیگری که به آن ارتباط دارد، تمام درگیر کیفیت محتوا هستند. کیفیت محتوا حرف اول را در تمام جنبه ها می زند. اگر شما می خواهید در بازاریابی محتوا موفق شوید باید روی کیفیت آن تمام هدف تان را بگذارید. کیفیت محتوا روی تمام نتایج آن تاثیر دارد محتوا بی کیفیت برای شما هیچ اثری ندارد.

اما چه چیزهایی سبب می شود تا یک محتوا در بازاریابی محتوا با کیفیت باشد؟

 

  1. تجربه محتوا نویس

اولین مورد تجربه محتوا نویس است. محتوا نویس به شما نشان می دهد تا چطور بتوانید از آن استفاده کنید و به نتایج خوبی برسید. محتوا نویس با تجربه مانند مرادی محتوا تماما سایت های شما و رقبا را بررسی کرده و نتایج آن را در نظر می گیرد و به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین نتایج را از آن بگیرید. شما می توانید با کمک کارشناس محتوا به بهترین نتایج در این حوزه برسید.

 

  1. دانش محتوا

دومین مورد هوش محتوایی که به شما کمک می کند تا محتوا خوبی داشته باشید. زمانی که شما از دانش محتوا بهره بگیرید، متوجه می شوید تا چه اندازه همه چیز برای شما با کیفیت می باشد. به همین دلیل باید دانش محتوایی در نظر بگیرید، یعنی این که چه محتوایی می خواهید محتوا باید به چه صورت باشد و چطور از آن برای فروش بیشتر بهره بگیرید.

 

استفاده از سئو

امروزه در بهبود و رونق گرفتن سایت ها سئو حرف اول را می زند. محتوا نویس باید مقالات را سئونویسی کند تا بتواند در گوگل نتایج بگیرید.

 

سئو در تولید محتوا یک سری اصول و قواعد دارد که باید به وسیله محتوا نویس آن ها رعایت شوند؛ یعنی اینکه تولید محتوا باید به شکل و زمینه‌ای باشد که بتوان از آن ها بهره گرفت هنگامی که شما محتوا را سئو نویسی می‌ کنید، می ‌توانید خیلی راحت آن را در صفحات گوگل نمایش دهید و مشتریان آن ها را مشاهده کرده و نسبت به خرید محصولات شما ترغیب شوند.

 

رعایت کلمات کلیدی مناسب

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید استفاده از کلمات کلیدی است که می‌خواهید در کسب و کارتان بالا بیاید اگر شما می‌خواهید در کمترین زمان ممکن از آن ها استفاده کنید باید به سراغ محصولاتی بروید که به شما کمک می‌کند تا فروش بیشتری داشته باشید؛ اما چطور می‌ توانید این فروش‌ها را در نظر بگیرید.

زمانی که از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید یک محتوا نویس با تجربه به شما این قابلیت را می‌دهد تا از کلمات کلیدی مناسب با محصولات استفاده زمانی که این کار را انجام می‌دهید تماماً برای شما ساده و راحت بوده و همه چیز تحت تاثیر و تحت اختیار شما قرار می ‌گیرد.

 

بهترین خدمات تولید محتوا

با توجه به موارد گفته شده، دریافتیم که تولید محتوا تا چه اندازه اهمیت دارد. تولید محتوا با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند کسب و کار شما را کاملا تحت تاثیر بگذارد. به همین دلیل بهترین کاری که باید انجام دهید این است که محتواهای خودتان را به افراد با تجربه بسپارید. محتوا نویس با تجربه به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید به نتایح خوبی برسید.

پس در انتخاب کارشناس محتوا حتما دقت کافی را به خرج دهید تا بتوانید موارد خوبی را در نظر داشته باشید. زمانی که خدمات تولید محتوا خوب باشد، خیال شما از تمام جنبه ها به خصوص نتیجه مناسب راحت در بازاریابی محتوا است. به همین دلیل باید از کارشناس تولید محتوا با تجربه بهره بگیرید.

 

 

ویژگی های کارشناس تولید محتوا خوب 
  • بررسی و ارزیابی سایت
  • تحلیل رقبا
  • برنامه ریزی محتوا
  • تولید محتوا دست اول
  • رعایت کلمات کلیدی متناسب
  • بررسی چگالی
  • ارزیابی به روز رسانی

یک محتوا نویس باید این مهارت را داشته باشد که به شما کمک کند تا از تمام جنبه ها بتوانید از این خدمات در بازاریابی محتوا بهره بگیرید. شما می توانید با در نظر گرفتن تولید محتوا با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن به نتایج خوبی برسید به شرط این که با افراد با تجربه همکاری کنید.

بیشتر سایت ها به زمینه محتوا در قدم اول اهمیت نمی دهد و پس از مدتی نتایج آن ها از بین می رود.

به همین دلیل باید شما در ابتدا محتوا سایت خود را قوی کنید. اگر این کار را انجام دهید نتایج شما در گوگل جادویی خواهد بود. شما می توانید با تولید محتوا هم فروش خوبی داشته باشید، هم کاربر را جذب کنید و هم این که سایت پر رونقی داشته باشید. از هر جنبه نگاه کنید، محتوا در سایت شما نتیجه خوبی می گذارد.

 

خدمات مرادی محتوا – کارشناس  تولید محتوا ثریا مرادی

ثریا مرادی با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تولید محتوا یونیک وب سایت فعالیت می کند. تا به حال با بیش از 200 سایت همکاری داشته است و حدودا هزاران محتوا تولید کرده است. ثریا مرادی با توجه به وب سایت و نتایج شما یک سری مقالات را طراحی می کند که بهترین نتایج را در گوگل می گیرند. شما می توانید از طریق شماره زیر پکیج های محتوا مرادی را سفارش دهید.

09197452489