امروزه نتایج وب سایت ها در صفحه اول گوگل اهمیت زیادی دارد، وب سایت ها تلاش می کنند تا خود را به رنک های بالای گوگل برسانند، چرا که در این صورت است که آن ها فروش خوبی خواهند داشت و می توانند کسب و کارشان را گسترش دهند، در حال حاضر در هر کسب و کاری، خدمات اینترنتی حرف اول را می زند.
یک کسب و کار برای این که بتواند به نتایج خوبی دست پیدا کند، باید سایت داشته باشد و اگر سایت آن بخواهد فروش و بازدید بالایی کسب کند باید محتوا بزند. تولید محتوا شالوده اصلی رسیدن به صفحات اولیه گوگل است. اگر شما تولید محتوا نکنید نه تنها نمی توانید به نتایج خوبی برسید، بلکه نتایج شما نیز پایدار نخواهد بود.
محتوای مخصوص صفحه اول گوگل
باید به شما بگویم که همه ما در حوزه آنلاین با اهمیت محتوا آشنا هستیم، اما هر محتوایی به درد صفحه اول گوگل نمی خورد، چرا که شاهد وب سایت های زیادی هستیم که بسیاری از آن ها تولید محتوا می کنند، اما همه آن ها در صفحه اول گوگل نیستند. تولید محتوا صفحه اول گوگل باید محتوایی باشد که دو ویژگی را دارد:
- کاربر پسند
- گوگل پسند
یعنی محتوایی باید باشد که هم خواننده از آن لذت ببرد و هم این که مطابق با اصول و نکات گوگل نوشته شود، این محتوا می تواند وب سایت شما را به صفحه اول گوگل برساند.
اهمیت تجربه محتوا نویس در تولید محتوا سئو شده
محتواهای سئو شده می توانند نتایج خوبی برای شما رقم بزنند، اما چطور می توان آن ها را تولید کرد؟ کارشناس تولید محتوا باید تجربه کافی و خوبی در زمینه طراحی و تولید محتوا داشته باشد. باید بتواند یک سایت همراه با کلمات کلیدی آن را به خوبی ارزیابی کند و سپس بتواند آن را به نتیجه برساند، به همین دلیل محتوا نویس باید با تجربه باشد. متاسفانه امروزه اکثر نویسندگان محتوا تنها نگاه یک بعدی به محتوا دارند که یک مقاله آماده کرده و آن را بارگذاری کنند، در صورتی که، زمانی یک محتوا نتیجه می دهد که تمام ابعاد هم از نظر کاربرد و هم گوگل در آن رعایت شده باشد.
چطور با محتوا صفحه اول گوگل بیایم؟
هدف اصلی از تولید محتوا، یک جذب مخاطب و مورد دوم گرفتن نتیجه در صفحه اول گوگل است. اما چطور با این محتوا، صفحه اول گوگل باشیم؟
برای نتیجه با تولید محتوا شما باید چند مرحله را در نظر بگیرید که عبارتند از:
- برنامه ریزی
به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین کارهایی که باید در این زمینه انجام دهید برنامه ریزی است. محتوا نویسی باید روی اصول و برنامه باشد، چون که اگر این کار به خوبی انجام نشود، نمی توانید به نتایج خوبی در آن برسید. یک محتوا زمانی که روی سایت می رود باید برنامه ریزی برای محتواهای بعدی باشد که با توجه به نیاز سایت، راهنمایی مشتریان و … چه محتوایی نوشته شود.
- کلمه کلیدی
قلب محتوا، کلمه کلیدی است، کلمه کلیدی نشان می دهد که شما در کجای دنیای عظیم گوگل قرار دارید. بهتر است با توجه به نوع کسب و کار و با راهنمایی کارشناس محتوا سئو شده به سراغ کلمات کلیدی بروید. کلمات کلیدی درجه بندی دارند هر یک از آن ها با توجه به میزان سختی سرچ که در گوگل دارند از سخت به آسان دسته بندی می شوند. شما باید به سراغ کلمات کلیدی رفته و برای آن ها محتوا تولید کنید. نحوه تولید محتوا با توجه به کلمه کلیدی نیاز به کارشناس محتوا با تجربه دارد.
- محتواهای مخاطب محور
یک سری محتواها در وب سایت باید تولید شود که کمک کند تا کاربر به پاسخ سوالات و نیازهایش برسد. این محتواها با توجه به حوزه کاری و بستر وب سایت انجام می شود. محتواهای مخاطب محور می توانند سئو شده باشند که در این زمان شما با یک تیر دو نشان زده اید، یعنی هم محتوا تولید کرده و هم صفحه اول گوگل را جذب کرده اید.
محتوا تخصصی
علاوه بر نکات گفته شده موارد دیگر هم هستند که در تولید محتوا اهمیت دارند، محتواها باید به صورت تخصصی تولید شوند تا بتوانند نتایج خوبی را رقم بزنند، همان طور که می دانید زمانی که محتوا ایندکس شود، نتیجه خودش را روی سایت می گذارد، از این رو اگر محتوا کپی و بدون اصول باشد قابل جبران نیست. این بزرگ ترین یا بیشترین خطر یا منفعت محتوا می تواند باشد که باید در نظر بگیرید. شما می توانید با کمک یک کارشناس محتوا سئو شده در کم ترین زمان به نتایج فوق العاده برسید، از طرفی یا با محتواهای بی کیفیت وب سایت خود را به کام نابودی بکشید.
تولید محتوا برای صفحه اول گوگل
با توجه به اهمیت تولید محتوا، متن نوشته شده باید یونیک، دست اول و سئو شده باشد و کارشناس محتوا تجربه نمایش دادن وب سایت در صفحات گوگل را داشته باشد. مرادی محتوا با 8 سال سابقه وب سایت های زیادی است که در صفحه اول گوگل با محتوا خود نمایش داده است. شما می توانید از خدمات تولید محتوا مرادی استفاده کرده و در کم ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را ببینید.
سفارش محتوا سئو شده برای صفحه اول گوگل:
09197452489